KOMMUNIKATION I VIRKSOMHEDEN

Show, don’t tell; walk the talk og andre klichere er mere aktuelle nu end nogensinde. God service, produkter der holder hvad de lover og ordentlig behandling af medarbejdere og interessenter er med til at sikre en virksomheds mest værdifulde aktiv: Omdømmet. Netop derfor er kommunikation i virksomheden afgørende. Med dette afsæt rådgiver, faciliteterer og underviser vi inden for alt fra mødekultur, præsentationsteknik og kundeservice til konflikthåndtering, ledelseskommunikation og teamudvikling.

Et par overskrifter fra de forløb, vi pt. er involveret i:

  • Anerkendende kommunikation som redskab til effektivitet og arbejdsglæde
  • Narrativ ledelse
  • Kommunikationstræning med afsæt i videoobservation
  • Kommunikation på distancen – sociale medier og mail
Vores kunder fortæller

Vi har netop gennemført et længere kommunikationsforløb med fokus på service internt med kolleger og eksternt med kunder. Konsulenten var forberedt på vores målgruppe – og brugte eksempler og cases fra vores virkelighed. Det gør stoffet lettere at forstå – og har givet os mulighed for at afprøve teorien i praksis. Vi er særligt begejstret for assertionstræningen og indsparket om den anerkendende kommunikation, da det har givet os konkrete redskaber, som allerede nu gør en forskel i hverdagen (klinikpersonale fra fysioterapeutklinikker og lægehuse i Nordjylland)

Tilmeld dig vores nyhedsmail

Hold dig løbende opdateret med nyt fra CoLearning om ny viden, aktiviteter og udbud af efter- og videreuddannelse.

Sammen skaber vi viden, læring og vækst